19 czerwca 2015

Furla Tate messenger bag



Dzisiaj przedstawiam Wam nowość w mojej szafie - skórzaną torebkę Furla Tate messenger bag.
Marka Furla została założona w 1927 roku przez włoskiego projektanta Aldo Furlanetto i od kilkudziesięciu lat słynie z najwyższej jakości wyrobów skórzanych (torebki, portfele, obuwie). Co ciekawe, jednym z najbardziej popularnych modeli jest Furla Candy Bag wykonana ze specjalnego rodzaju gumy (bezzapachowej, wytrzymałej i grubej). Te gumowe i kolorowe torebki nigdy nie leżały w kręgu moich zainteresowań (tak samo jak nie mam przekonania do skóry saffiano), dlatego też do Furli specjalnie nie zaglądałam. Kilka dni temu, na aktualnie trwającej przecenie, znalazłam właśnie taką oto perełkę (według mnie oczywiście), jak widzicie stworzoną w całości ze skóry (jest to połączenie skóry gładkiej, zamszowej i gruboziarnistej), z metalowymi elementami w kolorze złota. Wykonana jest z niezwykłą precyzją, prosta w formie, klasyczna i ponadczasowa.

Macie jakieś doświadczenie z torebkami tej firmy? Zapraszam do komentowania.


Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta


8 komentarzy:

  1. Piękna torebka Aneto. Czekam z niecierpliwością na jakąś stylizację z tą torebką w roli głównej.
    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo coś dodać :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Moja siostra ma furle od 2 lat, jakość super :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, bo to moja pierwsza Furla :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dziś zakupiłam identyczną.. Długo się wahałam, ale chyba było warto:) To także moja pierwsza Furla.. Widać ten model tak ma;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluję zakupu :) Torebka jest ponadczasowa, więc nie ma co żałować, według mnie jest to model na lata, choć osobiście bardziej pasuje mi na sezon jesienno-zimowy. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta